Tuesday, October 12, 2010

....be optimist khuzaimah....

salam....

saya tak tau nak describe mcm mana feel saya sekarang?...bercampur baur, tak tentu pasal je...huhuhu...mood mcm swing ckit due to kedatangan cik P, abaikan di situ. Sekarang tengah cari semangat balik, tambah happy coz smlm received call from kak Rahimah...by
k benda yg i belajar dari dia even "workshop" melalui telefon:p...apakan daya, kalau rumah dekat awal2 sy dah terjah rumah akak...hehehe...thanks again sis, really appreciate it:))

from now on, saya berazam utk
menjaga pemakanan sebaik mungkin plus workout lagi. Saya dah mula faham pattern pemakanan yg di maksudkan dan saya akan praktikkan sebaik mungkin walaupun terpaksa mengikut keadaan persekitaran serta kerja yg tak menentu....kerja saya nih sometime terlalu busy sampai nak masak pun tak sempat, selalu travelling ke kwsn pedalaman yang mana memaksa saya membawa bekal or kalau tak sempat "tapau" kat kedai...erkkk...kalau di pikirkan mmg macam SUSAH sangat nak praktikkan, but its okay bak kata org alah bisa tegal biasa, I will try my best. By next week maybe saya akan mula travelling, so kena buat bekal awal2 ye khuzaimah:))...jgn malas2, nanti gemooookkkk....haaaa padan muka:p

apa yang saya tulis di sini sekadar luahan perasaan semata-mata, nak bagi otak saya ni berfikir secara positif dan bersikap optimis, saya tak mahu kalau minda saya dikawal oleh perasaan yang tak menentu ni, nanti diet ke laut...semangat entah kemana, dah puas d
an dah serik alami semua tu dulu. Tak nak duduk di takuk yang lama...saya nak berubah kearah yg baik, saya nak buktikan yg saya bolehhhhh:) tiada apa datang FREE gitu aje tanpa bayaran...semua kena bayar dulu dengan usaha yang GIGIH betuk tak?...(pinjam ckit ayat2 kak Rahimah & Jillian) hehehe...

sekian bebelan saya hari ini...tatap lah gmbr sukati di bwh:)


~snack pagi ini, abaikan lapik tisu iteww:p~


~beginilah keadaan masa travelling, makan kat mana2 tempat yg ada~


No comments: