Thursday, October 7, 2010

BeR...sAYaP...

salam bahagia...

semoga hari ini membawa keseronokan berganda...kesyukuran...kenikmatan yang berpanjangan...Insyallah, Amin....

saya cuma nak kongsi pasal benda "bersayap" ni...biasany org yg pernah gemuk or merasa gemuk(mcm saya le) tu selalu dapat rasa lebihan2 lelemak kat bahagian tepi or depan or blkg...spare tayar la katakan:p..pendek kata tak selesa nak pakai baju yg ada bentuk, termalu sendiri gamaknyeee...

smlm lepas pulang kerja terus tukar baju kerja, pakai baju fitting body, sebab nak kemas & sapu rumah. Lepas habis tugasan tu, saya duduk sekejap...terus hubby dtg dekat & tegur..."ehh yang...badan ktk dah sik bersayap agik owhh...ktk dh nampak makin kecik ko...":D....

hehehe...itu saja yg saya respon...dlm hati fuhhh...berbunga2 riang....:) bukan senang nak dengar ayat2 mcm ni dari hubby, neway thanks mr. hubby for ur support & advise all this while...love you...mmmuah!


neway, tak nak terlebih perasan, maybe baru perubahan kecil...berat pun turun ciput sgt...biarlaaa...atleast ada sebagai booster, kasi bakar lagi semangat . Walaupun saya rasa mcm tak de org baca ke..tak de follower ke....takpe....saya tetap nak update jugak...kekeke...coz i do this not for others, am doing this for myself hokayyy:)...



....here some picca...




~homemade peanut butter~



~sedap hokayyy~

~mix salad~

~lunch menu~


~my portion~


No comments: